Нарешті криза палива в Україні закінчилась. Втім, автовласникам радіти довго не довелося – на багатьох заправках з’явилось неймовірна кількість неякісного, а тому небезпечного пального.

Інститут споживчих експертиз у вересні вперше з початку війни провів дослідження бензину А-95. (Маркування містить букви і цифри. «А» означає автомобільний тип палива, а мінімальне значення октанового числа вказує цифра. Наступна буква «І» означає октанове число). Перевірку пройшла значна частина всеукраїнських мереж. 


Проби були відправлені до сертифікованої лабораторії, де їх досліджували на відповідність до нормативів профільного ДСТУ 7687:2015 (бензин А-95-Євро5). Зразки були перевірені за основними параметрами – октанове число, вміст сірки та об’ємні частини ароматичних вуглеводнів та бензолу.Експерти розділили результати, отримані в лабораторії на зони – зелену, синю та червону.
 

Пістолет для запрвки паливом вставлений у горловину паливного баку автомобіля.


РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ: 

 

  1. ЗЕЛЕНА ЗОНА - результати відповідають нормативам Євро-5, тобто європейське пальне.

 

У зеленій зоні лідерів – WOG, ОККО, KLO, PRIME, AVANTAGE 7, ZOG та ANP. Насамперед було перевірено найголовніший для роботи двигуна параметр – октанове число. У WOG рекордний запас (97,7 од.). Відмінно – ОККО (96,8), KLO (96,8). У PRIME, AVANTAGE 7, та ZOG – понад 96 од. При таких показниках двигун працює на повну потужність, це явний маркер заводського європейського палива.

 

  1. СИНЯ ЗОНА - зона Євро 4 (порушення за довоєнними нормативами), але з незначними відхиленнями.

 

Тут виявилися дискаунтери BVS та NEFTEK. Незначне відхилення від стандарту Євро 5 зафіксовано у BVS за вмістом сірки –14 мг/кг.

 

  1. ЧЕРВОНА ЗОНА - пальне не відповідає жодним нормативам, і яке взагалі не є бензином, а являє собою певну паливну суміш.

 

У червоній зоні –  БРСМ НАФТА, MARSHALL, NPG, УКРПЕТРОЛЬ, RUR, ВЕСТА  та просто безіменних діжок на узбіччі – це машина часу. Часу, який відсилає автолюбителів у 90-ті та до епохи карбюраторів. У MARSHALL, ВЕСТА, NPG та УКРПЕТРОЛЬ октанове число виявилося набагато нижчим від необхідного – від 92 до 93 одиниць. А це чіткий маркер саморобного палива, виготовленого в кустарних умовах.


Сподіваємось, мережі зроблять висновки та виправлять ситуацію з пальним. А поки що будьте обережні та заливайте тільки якісне пальне у Ваше авто, щоб не “влетіти” на дорогий ремонт паливної апаратури!
 


20.09.2022  Ваш @oca_go_

 

Дізнатись вартість онлайн: 

Автоцивілка

► Туристична страховка

► КАСКО

► Зелена карта