Якщо під час відпочинку все ж таки трапилася неприємна ситуація, насамперед необхідно повідомити про це службу підтримки Assistance!

Її телефонний номер вказано у страховому полісі. Якщо випадок страховий, менеджер дасть подальші вказівки, надішле номер телефону клініки або зателефонує туди сам. Далі залежно від ситуації або за вами приїдуть, або ви самі дістаєтеся лікарні, де буде надана необхідна допомога. Рахунок за лікування можуть одразу виставити страховику, і вам нічого не потрібно платити на місці. Буває турист сам оплачує лікування, а кошти повертаються йому вже після прибуття на батьківщину (цей варіант наперед уточніть у службі підтримки).

 

  Хлопець стоїть з рюкзаком на плечах у горах

 

Ваш @oca_go_

 


 

Дізнатись вартість онлайн: 

Автоцивілка

► Туристична страховка

► КАСКО

► Зелена карта